آ
-
آسیبهای زیست محیطی
ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
آگاهی و دانش
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
آمیخته بازاریابی
تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]
ا
-
ابتکار و نوآوری
طراحی و تبیین الکوی سیاستگذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
احیای مالی
بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
ارتباطات مثبت
ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
استراتژی بازاریابی
ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالشها و استراتژیهای موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
استراتژی بازاریابی
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
استراتژیهای توسعه بازار
ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالشها و استراتژیهای موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
استراتژیهای صنعتی
طراحی مدل همسویی پروژههای پتروپالایشگاهی با استراتژیهای صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
انتخاب غذا
نقش وضعیتهای مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
انسان مداری
ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
انگیزش و رضایت کارکنان
ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
ایمنی و امنیت داده ها
طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
ب
-
بازار فینتک
ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالشها و استراتژیهای موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
بازاریابی
ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
بازاریابی
ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالشها و استراتژیهای موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
بازاریابی
تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
بازاریابی بیمه سایبری
طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
بازاریابی داخلی
ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
بازسازی
بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
بانک ملّی ایران
تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
برنامه استراتژیک
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
برنامهریزی هوشمند
ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
برند
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
برندسازی
ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالشها و استراتژیهای موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
بستهبندی
ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بستهبندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
بورس اوراق بهادار
بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
بیمه سایبری
طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
پ
-
پروژههای پتروپالایشگاهی
طراحی مدل همسویی پروژههای پتروپالایشگاهی با استراتژیهای صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]
ت
-
تجارت الکترونیک
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
تجربه بهیادماندنی
تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آنها از طریق تجربه بهیادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتلهای 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
تداعی برند
ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بستهبندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
تسهیم دانش
ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
تفاوتهای فرهنگی
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
تکنولوژی
طراحی مدل همسویی پروژههای پتروپالایشگاهی با استراتژیهای صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
تناسب دانش
ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
توسعه
طراحی و تبیین الکوی سیاستگذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
توسعه دانش
ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
توسعه و پاداش
ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
توسعهی کارآفرینی
ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]
ح
-
حجم سفارشات
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
حفظ محیط زیست
طراحی و تبیین الکوی سیاستگذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
حکمرانی هوشمند
ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]
خ
-
خودرو برقی
طراحی و تبیین الکوی سیاستگذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
د
-
دانش سایبری
طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
دلبستگی برند
ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بستهبندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]
ذ
-
ذینفعان بازار
تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
ر
-
رضایت مشتری
تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آنها از طریق تجربه بهیادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتلهای 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
رضایت مشتری
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
رفتار مصرفکننده
ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بستهبندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]
ز
-
زمان ارسال سفارشات
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
زیر ساخت
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]
س
-
سلامت مالی
بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
سناریوهای زنجیره تأمین
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
سودمندی درک شده
تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
سیاستگذاری
طراحی و تبیین الکوی سیاستگذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
ش
-
شبکه های اجتماعی
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
شبکه های اجتماعی
ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
شرایط بازار
تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
شناسائی بازار
طراحی و تبیین الکوی سیاستگذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
ظ
-
ظرفیت ارسال
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
ع
-
عوامل پیشبین
طراحی مدل عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عوامل سازمانی
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عوامل شرکتی، راهبردهای سازمانی
طراحی مدل عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عوامل مشارکت
طراحی مدل همسویی پروژههای پتروپالایشگاهی با استراتژیهای صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]
ف
-
فرآیند بازاریابی
ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالشها و استراتژیهای موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
فراوردههای نفتی
ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
فرصتهای کارآفرینانه
طراحی مدل عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
فروش
تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
فناوری بلاکچین
تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
فناوری به روز
طراحی و تبیین الکوی سیاستگذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
فناوری های نوین
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
فین تک
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
ک
-
کارآفرینی
طراحی مدل عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
کیفیت خدمات به سالمند
تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آنها از طریق تجربه بهیادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتلهای 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
کیفیت وبسایت
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]
م
-
محیط مداری
ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
مدیریت جهادی
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
مدیریت دانش
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
مدیریت دانش
ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
مدیریت دانش
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
مدیریت ریسک
تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
مدیریت هوشمند
ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
مزیت رقابتی
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
معماری هوشمند
ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
منابع انسانی
طراحی مدل همسویی پروژههای پتروپالایشگاهی با استراتژیهای صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
موفقیت تجارت الکترونیک
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]
ن
-
نگرش بیمه ای
طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
نوآوری
ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
نوآوری
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
و
-
واژههای کلیدی: مشارکت مشتری
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
ورشکستگی
بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
وفاداری مشتری
تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آنها از طریق تجربه بهیادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتلهای 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]
ه
-
هتلهای 5 ستاره مشهد
تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آنها از طریق تجربه بهیادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتلهای 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
هزینه ها
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
هیجان
نقش وضعیتهای مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
هیجان مثبت
نقش وضعیتهای مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
هیجان مشتری
نقش وضعیتهای مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
هیجان منفی
نقش وضعیتهای مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]