آ

  • آسیب‌های زیست محیطی ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • آگاهی و دانش بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • آمیخته بازاریابی تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]

ا

  • ابتکار و نوآوری طراحی و تبیین الکوی سیاست‌گذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • احیای مالی بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • ارتباطات مثبت ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • استراتژی‌ بازاریابی ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالش‌ها و استراتژی‌های موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • استراتژی بازاریابی ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • استراتژی‌های توسعه بازار ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالش‌ها و استراتژی‌های موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • استراتژی‌های صنعتی طراحی مدل هم‌سویی پروژه‌های پتروپالایشگاهی با استراتژی‌های صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • انتخاب غذا نقش وضعیت‌های مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • انسان مداری ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • انگیزش و رضایت کارکنان ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • ایمنی و امنیت داده ها طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

ب

  • بازار فینتک ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالش‌ها و استراتژی‌های موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • بازاریابی ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • بازاریابی ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالش‌ها و استراتژی‌های موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • بازاریابی تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • بازاریابی بیمه سایبری طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • بازاریابی داخلی ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • بازسازی بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • بانک ملّی ایران تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • برنامه استراتژیک ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • برنامه‌ریزی هوشمند ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • برند ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • برندسازی ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالش‌ها و استراتژی‌های موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • بسته‌بندی ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بسته‌بندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • بورس اوراق بهادار بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • بیمه سایبری طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

پ

  • پروژه‌های پتروپالایشگاهی طراحی مدل هم‌سویی پروژه‌های پتروپالایشگاهی با استراتژی‌های صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]

ت

  • تجارت الکترونیک بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • تجربه به‌یادماندنی تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آن‌‌ها از طریق تجربه به‌یادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتل‌های 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • تداعی برند ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بسته‌بندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • تسهیم دانش ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • تفاوتهای فرهنگی ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • تکنولوژی طراحی مدل هم‌سویی پروژه‌های پتروپالایشگاهی با استراتژی‌های صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • تناسب دانش ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • توسعه طراحی و تبیین الکوی سیاست‌گذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • توسعه دانش ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • توسعه و پاداش ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • توسعه‌ی کارآفرینی ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]

ح

  • حجم سفارشات طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • حفظ محیط زیست طراحی و تبیین الکوی سیاست‌گذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • حکمرانی هوشمند ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]

خ

  • خودرو برقی طراحی و تبیین الکوی سیاست‌گذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

د

  • دانش سایبری طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • دلبستگی برند ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بسته‌بندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]

ذ

  • ذینفعان بازار تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

ر

  • رضایت مشتری تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آن‌‌ها از طریق تجربه به‌یادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتل‌های 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • رضایت مشتری بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • رفتار مصرف‌کننده ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بسته‌بندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]

ز

  • زمان ارسال سفارشات طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • زیر ساخت بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]

س

  • سلامت مالی بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • سناریوهای زنجیره تأمین طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • سودمندی درک شده تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • سیاست‌گذاری طراحی و تبیین الکوی سیاست‌گذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

ش

  • شبکه های اجتماعی ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • شبکه های اجتماعی ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • شرایط بازار تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • شناسائی بازار طراحی و تبیین الکوی سیاست‌گذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

ظ

  • ظرفیت ارسال طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

ع

  • عوامل پیش‌بین طراحی مدل عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عوامل سازمانی ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عوامل شرکتی، راهبردهای سازمانی طراحی مدل عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عوامل مشارکت طراحی مدل هم‌سویی پروژه‌های پتروپالایشگاهی با استراتژی‌های صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]

ف

  • فرآیند بازاریابی ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالش‌ها و استراتژی‌های موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • فراورده‌های نفتی ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • فرصت‌های کارآفرینانه طراحی مدل عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • فروش تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • فناوری بلاکچین تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • فناوری به روز طراحی و تبیین الکوی سیاست‌گذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • فناوری های نوین ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • فین تک ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

ک

  • کارآفرینی طراحی مدل عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • کیفیت خدمات به سالمند تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آن‌‌ها از طریق تجربه به‌یادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتل‌های 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • کیفیت وبسایت بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]

م

  • محیط مداری ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • مدیریت جهادی طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • مدیریت دانش طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • مدیریت دانش ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • مدیریت دانش ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • مدیریت ریسک تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • مدیریت هوشمند ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • مزیت رقابتی ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • معماری هوشمند ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • منابع انسانی طراحی مدل هم‌سویی پروژه‌های پتروپالایشگاهی با استراتژی‌های صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • موفقیت تجارت الکترونیک بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]

ن

  • نگرش بیمه ای طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • نوآوری ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • نوآوری ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

و

  • واژه‌های کلیدی: مشارکت مشتری ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • ورشکستگی بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • وفاداری مشتری تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آن‌‌ها از طریق تجربه به‌یادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتل‌های 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]

ه

  • هتل‌های 5 ستاره مشهد تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آن‌‌ها از طریق تجربه به‌یادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتل‌های 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • هزینه ها بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • هیجان نقش وضعیت‌های مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • هیجان مثبت نقش وضعیت‌های مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • هیجان مشتری نقش وضعیت‌های مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • هیجان منفی نقش وضعیت‌های مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]